» Won't you please, please help me?

Nu behöver jag lite hjälp av er mina fina läsare, i form av tips och förslag!
Det är så att jag nu har börjat fundera på en ny mobil, efter att ha haft min trogna vän i ca sex år nu! Tror tyvärr att den börjat sjunga på sista refrängen och om det är så måste ju en ny införskaffas :)
Dock har jag inte hittat någon som passar, och det är där ni kommer in! Om ni vet någon mobiltelefon som är
- Ganska liten, eller ja inte superstor iaf!
- Tålig
- Ej har enbart touch
- Lätt att hantera

Då får ni gärna hojta till! :)

- Min tappra trotjänare, tror att den bara har slutat fungera EN enda gång, och det var efter en hel dag i skidbacken i ca 15-20 minusgrader!


» malin

en samsung galaxy mini är bra! många utav mina kompisar har den, tror inte jag har hört dom säga att den är dålig osv antagligen tålig också eftersom min väääään brukar kasta den i väggennär hon blir arg utan att den går sönder :)

2012-01-14 // 18:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback