» Vädret kan ju gå och ta sig!

Helt ärligt, hur taggad blir jag på att CYKLA ut till Frejsontjejen i detta nedrans väder? Svar: INTE ALLS!! Igår var det ju liksom fint väder och då var vi tvugna att sitta inomhus i skolan hela dagen som Hillevi sa, och nu när vi slutar tidigt och jag behöver vara utomhus då ska det minsann storma ute, varför?!

Antar att jag får köra kläder efter väder och bara bita ihop, det blir ju faktiskt kul när jag kommer fram iaf! :)
Har iaf Freja idag och imorgon eftersom hennes matte och ägare Lotta är på någon utbildning någonstans hihi! ;) Har tänkt att tömköra lite idag och turligt nog (om inte det också strejkar) kan jag iaf vara i ridhuset, hoppas!! Så jag får helt enkelt släpa med mig ombytesklädet också att ha därinne så jag inte får värmeslag ;)

Efter Freja sen blir det hem en snabbis och förhoppningsvis äta och plugga lite om jag hinner innan det bär av till Hageby där jag ska rida lektion faktiskt! 
Var ett tag sedan nu ju så det ska bli ruwligt! :) Dock är det väldans synd om mamma som inte kan rida sin lektion själv eftersom hon har typ bränt sönder handen, stackars! ♥

Men nu måste jag kila hörreni!

Kram Amanda

- Lillskruttan :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback