» Nu så!

Nu börjar äntligen saker och tn droppa av lite! :) Hemprovet i engelskan är inlämnat, matteprovet gjorde jag igår och geografiprovet avslutade jag precis!
Nu är det bara en liten franskaläxa kvar den här veckan och sen franskaprov och svenskaprov nästa vecka. Dock är svenskaprovet stoooort och handlar om litteraturhistoria, vilket inte är sådär asroligt att plugga på haha ;)
Men men, bara att köra på och hoppas att dagarna tills det är över går fort! :)

Förretsen tänker jag sukta er lite med att säga att jag hade sovmorgon till 10.50 idag, huuuuur skönt? :)

Kram Amanda

- Blundade och tog en bild på måfå, men den är ju ganska söt och kladdkaka är mums, så... :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback