» Ingen connection

Hej igen! (:

Den här gången har jag faktiskt en vettig ursäkt till varför det varit så tyst här under helgen (förutom att allt har gått i ett även denna helg...) och det är att vi inta haft något internet hemma! :)
Ganska bra egentligen med tanka på pluggandet, då hade jag ju liksom inget som distraherade... Men ändå lite drygt ;) Det är då det är tur at jag inte behöver internet för att plugga litteraturhistoria och franska.

Som sagt så gock även denna helg i tusen knop! Multitasking på hög nivå och alldeles för lite sovtid. Kanske därför jag totaldäckade i sängen 21.45 igår kväll? 
Har iaf hunnit med allt jag planerade och då summerar jag helgen som lyckad, trots att jag blir svintrött när jag går upp ca 07 både lördag och söndag och sen spenderar ett par timmar med pluggande efter det. Men å andra sidan är det värt det eftersom jag slipper plugga när jag kommer hem på kvällen då :)

Igår var jag till exempel hos Ebba och bakade cupcakes istället. så värt :)

Annars har jag hunnit med massa pluggande, fira Tessan och hoppträning. Tagit hand om ett marsvin med kolik, fotat H och Pepsi på fältet och pysslat med lite blandat. Men sånt kommer ni få läsa om i egna inlägg! :)

Kram Amanda

- smakispakis! (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback