» Helgen som var

... var väldigt bra! :)

Både på lördagen och söndagen spenderades först hemma med massa fix, och då menar jag verkligen massa för jag fick supermycket gjort! :D (y)
I Lördags hann jag till exempel
- sova till halv tio
- springa
- handla
- baka lördagsfika
- göra plättar + smoothie till brunch
- plugga engelska
- plugga geografi
- ta hand om djuren hemma
- skriva nästan hela åreberättelsen till US
innan jag åkte till stallet vid tre. Där blev det först lite häng med kompisar innan vi hade DIV III möte, tror verkligen att det kommer bli toppen med lagen! Alla är så roliga och det känns kanon att få vara med ett sånt gäng! :)
Efter mötet myste jag med Zäta innanjag och Hillevi kvällsfodrade och åkte hem. En mucho bra dag! :)

Igår var jag också hemma tills efter lunch och pysslade med lite allt möjligt, mest plugg dock så det var ju inte lika roligt som i lördags! ;)
Kom till slut upp till stallet iaf, där det vankades träning för mig ocg Zäta för Linda Melin :D :D Mer om det i ett eget inlägg, men jag kan säga att jag är ruskigt nöjd! :D

Kram Amanda
- typ såhär kände jag mig i helgen, konstigt nog var jag inte alls stressad (y) :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback