» 17 januari 2012

Tror ni kan gissa ungefär hur skönt det var att starta dagen med sovmorgon va? ;) Väldigt nice var det! :) Tänkte för en gångs skull steget längre idag dessutom och cyklade tillsammans med Emma och lämnade cykeln vid stallet i morse och tog sedan spårvagnen fr Hascheby till skolan. Så i kväll när jag skulle hem från stallet kunde jag cykla istället för gå/åka buss (y) :)

Skoldagen gick iaf snabbt idag, hade bara tre lektioner, och flöt på bra trots lite kaos på engelskan med gråtande lärare och strulande datorer! Visste inte anledningen till något av de haha ;)

Åkte sen upp till stallet där det blev lite allmänt fix och mys med Zäta. Har hunnit borsta honom båda igår och idag så nu börjar det faktiskt synas lite skillnad på pälsen igen! :) 
Cyklade sen hem som sagt och sen dess har jag bara pluggat, superroligt! (y) :) Men har jag tur så börjar jag faktiskt få lite koll på saker  och ting, men fyra kommande prov känns ju inte så lockande!

Nej, nu ska jag läsa vår engelskabok och sen knoppa :)

Gonatt!

- Läppen ♥ ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback