» Zätas leksak

(Tidsinställt eftersom jag är på Horseshow hela dagen :))

Under lovet har jag ju pysslat ihop en leksak till Zäta som kan hänga i hans box, vilket den nu också gör! :)
Och efter att ha haft den i endast ett dygn såg den ut såhär när jag kom igår haha ↓


Redan supersmutsig, vilket iofs bara är ett positivt tecken eftersom det betyder att han lekt med den :) men jag tror att godis-slicken var en stor favorit! Inte ens halva fanns kvar så han kan ju onekligen ha uppskattat smaken, trots att det var anis! Trodde att han skulle vara skeptiskt mot "lakrits"-smak, men tydligen inte! :)


Leksaken var relativt enkel att pyssla ihop. Använde mig av ett grimskaft, en godis-slick, en fotboll, en kniv och lite snören.
Gjorde hål i bollen och fäste där en fläta av snörena. I den satte jag sedan haken på grimskaftet och på grimskaftet satte jag fast godisen genom att göra en knut nertill som stopp → trä på godisen → göra en knut upptill som stopp.
Klart och bara att hänga upp på valfri plats i boxen/hagen :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback