» Vinnarna av Minitävlingen! (:

Nu har gissningstiden gått ut för tävlingen där ni skulle gissa vad grimskaftet skulle användas till, och det var faktiskt 2 stycken som gissade rätt! (: Och dessa var:

Michalea
&
Malin
Båda två gissade att grimskaftet skulle anvädas till leksaken med fotbollen och godis jag håller på att pyssla ihop till Zäta, vilket stämde jättebra! 

Därför blir det alltså två stycken gästbloggare här inom kort. Vinnarna ombedes (fint ord va haha? ;)) skicka sina inlägg och gärna några bilder till mig på min mail: [email protected] så ska jag lägga upp dem här så fort de kommit!
Jättekul att ni var flera stycken som gissade och försökte, roligt tycker jag! (: Och om ni gillade idén så kanske det kommer fler tävlingar här hos mig, är det något ni skulle vilja? 

Kram Amanda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback