» Sovmorgon deluxe

Jag kan ju inte starta detta inlägg utan ett stort OJ!
Oj för att jag råkade sova till klockan 12 (!) och Oj för att det är Göteboooorg imorgon! :DDD Ska bli så himla sjukt roligt att komma dit, har ju för sjutton längtat sen vi började spara och jobba in pengar under hösten förra året. galet  är ordet som beskriver känslan! :)

Idag kommer det därför bli mest fix inför imorgon! Ska försöka göra lite pannkakor som inte ser ut som mordoffer, trycka ner allt i väskan jag ska ha med mig för att se att det får plats, stämma av listor osv. Skojigt som jag skrev igår kväll :)
Men först ska jag till stallet och rida min fina prins! :) Idag ska han få jobba lite i ridhuset och med tanke på att han inte gjort så värst mycket den här veckan, eftersom även hästarna haft lov, lär han vara ganska pigg och all over the place ;) Men då får jag ta tag i det problemet på bästa sätt haha! :)

- Vet ni vad det sjuka är, att banan är nästan ridbar nu!! På grund av att det har smält så mycket, så fortsätt så tycker jag, nu måste det bara torka upp lite också! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback