» Som jag trodde

Gårdagens ritt på sjukhusfältet blev precis lika mysig och rolig som jag hade förutspått :D Glad häst + glad ryttare är ju en väldigt bra kombination och lite bus på det var verkligen pricken över i! :) Hillevi var ju som sagt supersnäll och följde med och fotade så nu har jag en hel drös med jättemysiga bilder att vänta på!! :)

- Fotograf: Hillevi Hassler :)

Träningen blev ungefär också som jag förutspådde; benen DOG!! Fattar inte varför jag får sån galen mjölksyra direkt, men det suger! :<
Kämpade mig iaf igenom passet och handlade lite smarrigt efter-tränings-mellanmål med mamma på hemvägen :) Lite keso med annanassmak bla! 

Idag började jag med att missa min effektiva tid på morgonen. Hade ju sovmorgon så jag hade tänkt gå upp lite hyfsat och städa mitt rum bla, men så blev det inte! Sov som en prinsessa istället och jah antar att det behövdes då. Har ju trots allt inte haft en sovmorgon på 4 veckor nu...

Drömde förresten sjukaste drömmen i morse! Jag levde typ på medeltiden och gick trots detta på min gamla skola, och när det var dags för lunch hade jag valt ut den enda goda frallan jag kunde hitta i ett stort frall-berg och det var verkligen min favorit!! Men när jag sen kommer och ska sätta mig vid ett bord sitter massa präster från olika tidsepoker där, på min plats och har ätit upp min endaste favoritfralla! Då grät jag i drömmen och va jätteledsen. Konstigt va?! ;) Kanske lite överbelastad hjärna? :P

Dock verkar ju de tidiga pluggmornarna ha gett resultat eftersom jag kammade hem ett MVG, med ett litet - inom parantes dock, på snenskaprovet i litteraturhistoria! :D

Men nu måste jag sätta fart! Har en hel del små saker att ta tag i eftersom jag sov i morse haha, så det är bara att köra på! :)

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback