» Projekt som är på G

När våren kommer blir jag alltid så himla pysslig av mig, jag vill bara röja och städa och stöka överallt haha :) Bland annat har jag ju garderoben som redan håller på att röjas och någon dag när jag får tid ska jag faktiskt ta tag i mina hästsaker också!
Städade lite i förrådet i måndags när jag letade reda på alla saker jag vill ha i grooming-bagen och fick världens kick! Dels för att jag blev gryyyymt sugen på att tävla igen efter vintern och dels för att jag vill göra mig av med saker som jag inte använder. Tror faktiskt att jag har lite saker som till och med går att sälja och det skulle ju vara bra! :) Inte för att det blir några stora summor, men många bäckar små... ;) 

Mindre roligt var det dock att hitta påsen som innehåller Noak's gamla saker. Känns som en smäll i ansiktet varje gång jag hittar saker som tillhört honom, hatar att bli ledsen!! Lättare att bara trycka undan sorgen och tänka på att det var det bästa alternativet för honom. Åh, orkar inte tänka på det nu :(

Åter till de roliga små projekten. Förutom garderoben har jag ju även skjortan som ska fixas! Känner bara att jag vill tvätta den en gång hemma först haha. Jag vet att den redan är ren men det känns bara bättre då, men min liksom ;)
Det kanske bästa projektet är min fotovägg :) Bredvid garderoben har jag ett utrymme på väggen under snetaket som ska fyllas med bilder på mina finingar :) Några är redan uppe och fler ska det bli! Tror det kan bli riktigt bra faktiskt, personligt och sedan kul,  eftersom varje bild innehåller ett speciellt minne :)

- Dessa tre sitter uppe hittills. Freja, Zäta och Noak ♥
Det ser lite lustigt ut med de olika typerna av ramarna än så länge, men när det är klart kommer det bli fint! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback