» Just like in the old times

Nostalgi på hög nivå hehe, sitter nu och har håltimma fram till 14.40, precis som i förra schemat. Och precis som då ska jag nu försöka sysselsätta mig med något vettigt, och lotten faller då på geografiuppgiften där vi ska göra typ en mindmap om kartografi. Det är nämligen den lektionen vi slipper nu, eftersom vår lärare totaldissade oss och drog till Japan med några treor istället ;) Men inte mig emot, han är ett sådant sömnpiller och jag skulle mer än gärna jobba med geografin ensam på det här sättet istället, jag tycker ju att det är ganska kul och intressant egentligen.

Efter hålet blir det iaf franska, som förhoppningsvis går fooooort! Är verkligen otaggad på det idag ;) Sen förbi stallet på hemvägen och efter det ska jag försöka hinna med brödbaket och pw;n som inte hanns med igår.. Och sedan ska jag börja planera tävlingsterminen med föräldrarna! :D :D

- Gammal bild


hejsan! Jätte fin blogg.

Jag och min kompis har precis startat upp våran gamla blogg igen och såklart handlar den om hästar.

Här får du läsa en blandning mellan olika outfit, tävlingar, frågestunder osv.

Skulle vara kul om du kanske skulle kolla in och slänga in en kommentar om vad du tycker om den. Kram Matilda :)

2012-02-09 // 16:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback