» Glad alla ♥dag!

Hejsan! (: 

Får väl helt enkelt börja med att hälsa alla en glad alla hjärtans dag och hoppas att ni får en fortsatt bra dag! Själv brukar jag inte fira den här dagen nämnvärt, kanske fika med famijen eller så bara :) Firar ni på något speciellt sätt?
Annars ska jag väl pyssla med vanliga saker idag. Stallet nu efter sista lektionen och sen hem och plugga. Tror att jag och mamma ska åka till Ingelsta Shopping i kväll också! Där ska jag försöka leta reda på en tjocktröja jag är sugen på och kanske även nya inne-träningsskor (men det är en bonus i så fall)

Ska även skämma bort prickpojken med lite extra gooodis idag, morot, äpple och såklart den överlägsna favoriten; Krafft's Morotspellets! :)

- Mitt finaste ♥ (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback