» Fix och trix

Åh jag har massor av roliga saker på gång just nu i skrivande stund! (: Det mesta är inför Göteborg på lördag, men också en hel del annat:
- Ekonomicheck (okej, inte så roligt med tanke på att det mest är utgifter ;))
- Skriva rent min inköpslista till mässan = Desta roligare! ;D
- Planera matsäcken, energi är viktigt för at orka hela dagen
- Skriva inköpslista till matsäcken
- Laga en ring som gått sönder och samtidigt göra om den lite
- Projekt väst
Projekt väst uppkom ikväll efter att ha inspirerats av min fina kusin som hade på sig en grymt snygg skjort-väst (tror det var det iaf, hann inte se så noga på stan igår) som hon kombinerade med en grå tjocktröja. Tänker därför sno den stilen lite och göra en liknande variant :)
Därför blev det en mycket spontan stan-runda med mamma till Myrorna (ja hör och häpna! Hade aldrig varit där förut!) där jag hittade en passande kandidat som nu ska få sig en makeover. Resultatet kommer ni få se så snart det är klart :) Tycker om att känna mig så pysslig och kreativ hihi! :)

Vill ni veta något galet förresten? Idag var jag och klippte mig, något som för mig är en riktig skräckupplevelse, de som känner mig kan intyga ;) och idag testade jag en ny frisör eftersom jag inte varit nöjd de senaste gångerna hos min gamla, och den här gången blev jag faktiskt riktigt nöjd! Det är sensation för att vara mig haha!
Ida som hon hette var verkligen supergullig och gjorde precis som jag bad henne och förstod (sååå viktigt i min värld) vad jag menade. Guld värt verkligen och nu har jag en frisyr igen, inte bara hellångt volymlöst hår :))
Så som slutsats: För första gången på x antal år är jag nöjd med min klippning och har inte ångest över den nya längden :) Och jag vill verkligen rekomendera Ida hos Trudes Frisörer på Hageby centrum här i Norrköping! :)

Nu, åter till mitt fixande! :)

Kram Amanda

- Bjussar på en snigg bild på ett fräscht hår och en mycket söt tjej ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback