» Det blir inte alltid som jag tänkt mig

Så är det ganska ofta faktiskt! Jag planerar en hel massa och sen inträffar inte hälften på det sätt jag vill. Men men, livet går vidare och det gör jag med, oftast! :)

Idag har det varit en liten sådan dag. det mesta har dock löst sig till det bättre men inte allt och då blev jag tjurig. Typ chokladmoussen jag gjorde nyss (ville vara snäll och överraska lillebror med en av hans favoriter eftersom han varit sjuk) var en sån sak. Skulle blanda äggula med smält choklad och tror ni inte att chokladen stelnar till snabbt som f*n istället då eller?! Sjuuuukt arg blev jag då och nästan skrek lite haha, vadå tonåring? ;) Fast jag beter mig inte så ofta alls, är egentligen väldigt sansad men det rann över lite :)
Tror iaf att jag fick ihop det trots allt, ni får väl se resultatet senare... :P

Ingen shopping böev det idag heller, fast det gör inget för jag kände inte för't när jag hade tränat klart iaf. Tog dock ett varv och kollade ut det som jag var sugen på, och vet ni? ALLT fanns i butik!! Såååå många gånger har jag hittat fina kläder och sen när jag ska köpa dem är de slut :( Får bli ett varv på stan efter skolan på måndag och inhandla allt snabbt som attsingen hihi! ;)

Stallet var iaf toppen idag! :D Som de flesta andra dagar egentligen hihi!
Zäta var på goshumör och gjorde massa (söta) hyss som jag inte kan låta bli att bli sådär himla tokigt glad i själen av! Personligheten på min lilla Tarzan är verkligen grym, går inte att vara arg en sekund när han är i nörheten :)♥
Borstade iaf lääänge precis som igår och han blev blank och fin :) Älskar att när jag hinner borsta varje dag och inte lektionerna eller läxor sätter stopp för det, det syns verkligen skillnad på honom då (y) :)

- Zäta i ett nötskal! :) Ibland sätter han sig på andra hästar som rullar sig dessutom, bara för att han vill ha den platsen haha!

Nu är det dags för att börja plocka ihop saker till imorgon, för då ska nämligen Felicia och ja ha teori för klubbens medlemmar. Tror det kommer bli riktigt kul eftersom det är ett lite annorlunda upplägg imorgon, klipp och klistra ihop plancher om häst-sjukvård typ! :) Är svintaggad hihi! :)

Kram Amanda


» Eb

2012-02-04 // 18:05:36

Min fina lilla plutteheeest!

2012-02-04 // 18:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback