» Idag är det en stor och läskig dag

Idag är det en stor dag, en dag fylld av nervositet, ångest, tvivel, förväntan, grubbel över gåragens snökaos som inte gör livet lätt för mig idag, rädsla och tankar som snurrar i 190 km/h. "Får jag göra såhär? Kan jag välja det här där? Måste jag vänta på dig? Måste jag vänta alls? Gör man såhär? Kommer jag ihåg rätt nu?"
 
Förhoppningsvis slutar dagen bra. Om så är fallet vet jag inte var jag tar vägen. Det vet jag i och för sig inte om den slutar dåligt heller, troligen ner i ett mörkt hål någonstans. Men så får det inte bli! Med rätt inställning och sinnesstämning så vet jag att det slutar som jag vill. Jag får helt enkelt lita på det jag lärt mig på den mentala träningen, att det är jag själv som bestämmer mitt eget öde. Men jag skulle bli oerhört glad om ni ville hålla era tummar för mig, ni kommer att få veta i efterhand vad det är jag pratar om, jag lovar! (:
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback