» Gott nytt år önskar Bamse och hans vänner!

Är jag ensam om att tycka att hela det här året har gått otroligt fort? Framförallt hösten bara svischade förbi och idag är det redan 2012's allra sista dag. Hur galet är inte det egentligen?
För mig har 2012 verkligen varit ett turbulent år. Många ups och downs, massor som har hunnits med, och så mycket utveckling och steg i rätt riktning att jag blir lite snurrig av att tänka på allt som jag faktist har åstadkommit under det här året. Någon dag skall jag försöka sätta mig och knåpa ihop några årsresuméer så ska ni få se.
 
I övrigt mår jag och alla djur bara bra! Jag har legat lite lågt här ett par dagar och det har varit lite skönt. Det är fortfarande förändringar på G här hemma, och om jag har riktigt mycket tur går det vägen (hoppashoppas!!). Om så är fallet får jag förhoppningsvis presentera en ny liten krabat här :3 
Idag har jag än så länge inte hunnit med mycket mer än att vara i stallet och tillsammans med kompisarna i HEJA-gänget deltagit i nyårsavslutningen med maskeradtema. Det har blivit lite av en grej att vi i HEJA har väldigt bra utklädnader och de två senaste åren har vi också vunnit hela grejen, så eftersom det i år var tredje gången gilt kände vi pressen haha! Vi ville ju inte släppa segern och eftersom det troligen var vår allra sista nyårsavslutning tillsammans ville vi avsluta med fanan i topp. Efter lite planerande, och en hel del sista-minuten-fix, slutade vi som Bamse och hans vänner och det gick faktiskt hela vägen till en lagvinst och en individuell andraplats för min del! :D Vi var faktiskt ganska grymma om jag får säga det själv (; Men bäst av alla var nog Johanna som tömkörde sin sköthäst genom hela kadriljprogrammet, det är bra jobbat det! Nöjda tjejer som avslutade på topp kan jag lova att vi var (: Med det avslutar jag 2012's hästår och hoppas att 2013 fortsätter på samma vis med framgång och himla mycket skratt! (:
 
Min nyårsafton kommer att spenderas tillsammans med familjerna Sjöberg och Johansson hemma hos Tessan, men än är det några timmar kvar av det här året och de tänker jag inte missa att ta tillvara på! 
 
Överst från vänster: Jag som skalman, Hillevi som Bamse, Emma som Lille-Skutt, och Johanna som Husmusen som tömkörde Katten Jansson
 
 
 
 
 
 
 
 


:)))

Svar: :*
Amanda Kennmark

2012-12-31 // 15:27:50

BÄST är vi :))) <3
Men hörrööö, i år var faktiskt fjärde gången gillt ju!! ;D haha. Dykarna, Pippi, Harry och så Bamse ;)

Svar: Åh jag glömde Pippi, visste att det var något som fattades! ;)
Amanda Kennmark

2012-12-31 // 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback