» Aldrig mer matte!

Bilden säger allt! Lättnaden när jag läste mailet med resultatet på det nationella provet och mailet med slutbetyget var total hihi (: Nu ska jag aldrig mer läsa matte i hela liv, tjooohooo! Och som jag tidigare nämnt kommer böckerna få sig en liten värmebehandling modell extra het, jag skall bara se till att bli frisk först så jag kan njuta av det (;
 
 
Lovet fick nämligen inte alls en bra start. Imorse vaknade jag med illamående och det har hållt i sig sedan dess. Detaljer behöver jag kanske inte gå in på men det har inte blivit bättre. Därför fick jag ställa in mina planer om en mysig stalldag och kunde heller inte följa med Emma på julklappsshopping, buhu :( Så mycket som jag har avstått att vara med Zäta de sista veckorna på grund av pluggande suger. Åååh jag får nog ett anfall snart, jag vill mysa med min Prick! Men det är inte mycket att göra åt saken tyvärr. Det enda jag fått i mig under dagen är en halv lussekatt, trots att jag älskar dem, och ett halvt glas Coca Cola.
 
Jag hoppas på att kunna sova bort det och må bättre imorrn istället!


Jag fick ett SMS av min mattelärare att jag klarat nationella :P Han visste att jag va asnervös och gjorde mitt lidande kort XD

Svar: Men va härligt! Bra jobbat :) Ja jag var också väldigt nervös! ;)
Amanda Kennmark

2012-12-22 // 11:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback