» Torsdag 9 augusti 2012

Trots att jag inte riktigt visste vad dagen skulle utvecklas till i förmiddags har den varit riktigt bra (: Jag känner mig mycket friskare idag trots att jag inte ätit några medeciner  och det bådar minst sagt gott, härligt!

I förmiddags pep jag och Emma iaf iväg till stallet och där fick jag ganska mycket bra gjort. Mötte bl.a upp Fatima för att fixa inför Pållestollarnas Pay and jump och det verkar lösa sig bara bra. I princip bara rosettfix kvar nu så är vi klara med vår del av jobbet (; Satte även upp mina sista plaketter och pratade med stjärnan innan det var dags att åka hem igen. Han var både jätteglad och supergosig idag! Myskillen ♥

När jag kom hem tog jag tag i en hel massa saker som jag har tänkt på ett tag nu. Att kolla upp en massa datum och hålla tummarna för att de skulle passa ihop var en av dessa och tro det elr ej men det verkar de göra, wiiiee! :D Det är mycket som ska passa ihop nu under hösten, men eftersom det bara är roliga grejer känns det bara galet bra, trots att kalandern kommer att vara totalt fullspäckad! (;
Jag har också börjat kolla på höstens tävlingstermin och jag är minst sagt taggad nu. Efter sommaruppehållet vill jag ut på banorna igen och även komma igång med hårdträninen. Tur att det inte är allt för långt kvar tills jag har min första foderdag! 

Strax kommer jag bege mig iväg för att handla tacos-ingredienser tillsammans med Emma och Johanna för att sedan krascha hemma hos någon för mat- och filmkväll där förhoppningsvis hela HEJA-gänget deltar. Svårslagen kväll (:
 
Dagsfärsk bild på min pärla. Gryyymt suddig men jag tror ni överlever (;


Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig :)

2012-08-09 // 23:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback