» Onsdag 22 augusti 2012

Idag har det varit en riktigt lustig men också riktigt bra dag! Jag hade endast en lektion i skolan och denna började inte förrns 14.40 vilket gav mig en hel del tid att göra vad jag ville på idag (y). Hann bla med både sovmorgon och träning innan jag till slut begav mig iväg till skolan i alla fall. 
Väl där visade det sig att jag istället för 80 minuter endast hade 20 minuters lektion, så det var ju snabbt avklarat det med haha! 

Eftermiddagen och kvällen har spenderats i stallet (: Eftersom Zäta åt när jag kom fördrev jag tiden med att läsa Hästhållning i praktiken tills han var färdig, och då blev det borstmys. För en gångs skull tyckte jag att han var riktigt fin i pälsen redan innan jag satt igång, härligt! Idag var han på riktigt myshumör min lille kille och därför gick tiden alldeles för fort fram tills hans första lektion. Trååkigt, idag hade jag kunnat borsta hur länge som helst!
Passade sedan på att göra lite förberedande jobb inför helgen innan vi i fodervärdsgänget hade ett "dag-bytar-möte" där vi helt enkelt försökte hjälpas åt att byta foderdagar med varandra för att alla skulle bli så nöjda som möjligt. Jag fick ihop i princip allt jag ville (måste bara prata med en icke närvarande) så jag är jättenöjd! Ni är verkligen bäst! ((:
 
Nu tillslut har jag kommit hem, ätit middag och landat i mitt rum. Jag kan ju tycka att 20 minuter om dagen i skolan räcker ganska bra haha! (; 
Mitt vackra hjärta ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback