» Lördag 25 augusti 2012

Idag är det minst sagt full rulle som gäller! (:

På så sätt märks det att allt är tillbaka i gamla vanliga rutiner, men vad gör det när det bara är roliga saker som ska hinnas med?
Stallen och hästarna skall pysslas om varav Bjällis blev fixat under förmiddagen. Mimmi har nu flyttat till ett nytt stall så det är massa nya grejer jag behöver lära mig igen, när jag precis vant mig vid det gamla haha! Men eftersom Nickan bor ungefär 5 meter från stallet har jag ju aldrig direkt långt till hjälp (;

 När jag var klar hos Mims-Pims svängde jag bara förbi hemma och hämtade lördagsfika till gänget i stallet och styrde sedan kosan direkt till Hageby. Där väntade, förutom fika då haha, lite fix med tävlingssektionen, skötarmöte och planering av träningsgruppen.  

Nu har jag varit hemma ett tag, duschat, gått på hundpromenix med Ebba, och gjort mig iordning och ska alldeles strax hem till Emma för kräftskiva tillsammans med hennes, Tessans och min familj. Superkul, även om jag egentligen inte är något större fan av kräftorna i sig! Men bröden jag bakade igår blev helt grymma, om jag får säga det själv, så jag kommer nog kunna äta mig mätt ändå (; Åh jag är så taggad! Älskar dessa familjefester :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback