» Lika barn leka bäst

Igår (27/8) fick båda jag och Zäta håret avkapat! Eller ja, han sitt hovskägg, nackstubb och öronludd. Är det något jag tycker är extra viktigt såhär inför hösten/vintern så är det att hålla hovskäggen så korta som möjligt. Inte minst för att det ser välvårdat ut, men också för att man då slippar en massa lera som fastnar och lätt orsakar tex mugg, och mugg vill jag inte vara med om! 

Själv fick jag en sax satt lite rejält i min egen frilla. Om jag känner mig obekväm med det som vanligt? Ja, det gör jag.
Jag tycker fortfarande att det känns för kort varje gång jag klipper mig och idag höll jag på att få hjärtsnörp när min frisör klippte luggen och runt ansiktet. Det föll mycket hår kan jag säga! Men efter sommaren behövdes det faktiskt och det ser ju mycket fräschare ut nu än innan. Bara att inse sanningen (; Men jag tycker himla mycket om min "nya" frisör - Ida på Trudes. Världens goaste tjej som verkligen förstår hur jag vill ha håret och är så grymt duktig. Att hon dessutom är hästtjej själv ger henne en hel hög med extrapoäng hihi!

/ tjejensomklippteavhåretmångacentimeterigår!_94



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback