» Hello Sweden!

Kalimera mina vänner! (:

Nu har jag spenderat lite mer än tolv timmar på svensk mark och jag längtar redan tillbaka till fina Grekland, med andra ord precis som vanligt när jag kommer hem från en grymt bra resa (; Och precis som jag trodde kändes det både lite skönt att komma hem samtidigt som det var tråkigt. Speciellt eftersom vi möttes av gråaste gråa Norrpan på flygplatsen... Men i alla fall! Mer om Rhodos kommer ni att få läsa under veckan (: 

Kvällen igår spenderades med att packa upp väskorna och stuva undan allt som inte skulle tvättas osv i garderober och skåp. Är det något jag tycker är skönt när jag kommer hem är det att snabbt som ögat få ordning på alla tusen prylar som tyck ha förökat sig i resväskan när jag varit borta, hatar att ha sådant liggande och inte orka ta tag i det när det har legat på rummet på en vecka. Bättre att göra det direkt innan jag hinner ångra mig haha. 
När jag var klar blev det lite familjemys i soffan innan alla ramlade ihop i sängarna efter resdagen.
 
Idag startade jag med en löprunda på lite mer än tjugo minuter och har sedan dess tagit en iskall dusch för att kyla ner huvudet som kokade när jag kom tillbaka, ätit hemmafrukost (stoor omställning mot hotellfrukost hihi) tagit hand om djuren och mer eller mindre haft hemmaspa, hur fjompigt det än låter. Och med risk för att låta ännu fjompigare skyller jag detta på att håret inte direkt mår som det förtjänar efter en veckas sol, salt och klor samt att jag gärna vill behålla den bränna jag lyckats skrapa ihop lite längre än några dagar. Så är det med det (:
Känns ju dock halvmuppigt att göra sådant innan jag åker till stallet, men eftersom jag inte vet hur eftermiddagen kommer se ut mer än att jag troligen kommer vara fullt uppbokad med att fira en viss vän (sug på den duu!(; ) fick jag helt enkelt göra det när jag hade tid. Var sak har sin tid som det så fint heter haha!

Men nu, Zääääätaaaa! ♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback