» Svar till "Anonym"

Jag såg att jag hade fått en fråga om var jag hade köpt skaltäcket Zäta hade på sig under vår regnpromenad i fredags, och det är köpt på Gekås i Ullared! (:
Jag tror det var förra sommaren en kompis var där och köpte med sig täcket hem till mig efter beställning haha. 100 kronor har jag för mig att det kostade och det tycker jag helt klart att det är värt! Det enda minuset jag kan ge täcket är att det endast finns band att knyta med framtill, och inga ordentliga spännen. Men det är ju egentligen en bagatell och jag tycker som sagt mycket om täcket! (:


- Jag har tyvärr ingen aning om varför bilderna inte vill räta upp sig, fungerar inte att rotera...?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback