» Sista chansen

Idag åker jag och mamma till Avantia på min håltimma för att kolla på lädergrimman jag bad dem beställa för ett par veckor sedan. Jag håller verkligen tummarna för att den är som jag hoppas, men framförallt för att den inte är för dyr...
När jag och mamma var i Stockholm under påsklovet smet vi nämligen in i en ridsportbutik, vi kunde inte hålla oss haha!, och där tror jag att jag hittade grimman jag beställt hem. Det enda problemet var att den kostade ca 600:- och det tycker jag är ett för högt pris. Men har jag tur är den inte fullt så dyr hos Avantia och då kanske jag kommer hem med den.

Är det inte så beställer jag en från internet istället. Jag har hittat två stycken som är riktigt intressanta så jag står lite i valet och kvalet haha. Men nu vill jag ha min grimma så jag får helt enkelt bestämma mig! (: 

- Jag får hoppas på ett lååågt pris  hihi (;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback