» Rustade för regn

Igår och idag har Zätus som sagt vilodagar och jag hade planerat in mysiga skogspromenader under båda dessa dagar. Tji fick jag när regnet inte ville ge med sig igår men det var bara att plocka fram regnställen till oss båda och knata iväg ändå (: Som ett plus fick vi sällskap av Emma och Ragnar och detta resulterade i en promenad på drygt 70 minuter.
Själv blev jag dessutom mycket överraskad över hur pigg han väl var när vi kom iväg en bit. Många fina luftsprång bjöd han på och stundtals var han nog mer i luften än på marken hihi (: Men en glad kille tackar jag ju inte direkt nej till! (:





- Helt klart är det ju iaf att Zäta passar bättre i regnkläder än jag haha! Ääälskar verkligen täcket han hade igår, jag får nog börja kalla det skaltäcke eftersom det är så "hård" plast och skyddar så bra! (:


Trist väder! Här har det snöat hela dagen, bläää...

2012-04-14 // 17:00:18

Vart har du köpt skal täcket? ;)

2012-04-14 // 23:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback