» Paket på posten

Titta vad som kom hem till mig igår! En riktig megagrej som innehåller en hel massa olika saker kan jag lova, både till mig och till andra som jag har väntat på under några dagar. Jag kanske är töntig men jag tycker det är lika roligt varje gång jag har beställt något att gå och vänta på paketet (för det händer ju så ofta haha!) och sedan öppna det, trots att jag redan vat vad det innehåller!
Någon som kan gissa vad det kan vara, eller varifrån det kommer? En ledtråd är att det är hästrelaterat, såklart! (:
- Snabbild tagen med webbkameran (;


» Malin

jag tror nog att det är en ny lädergrimma iallafall, Och kanske ett eller flera par ridstrumpor och ett par ridbyxor :)



Du behövde ju verkligen en lädergrimma

Det var väll hål i ett par av dina ridbyxor

Och sen är det ju alltid bra med lite mer strumpor... eller? ;)

2012-04-27 // 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback