» Morgonmys


Såhär god frukost får jag unna mig när jag har varit på vårdcentralen (:

Nu är nämligen karusellen igång! Minns ni att jag skrev för ett tag sedan att jag skulle försöka få tid hos vårdcentralen för att kolla upp om det är något som inte stämmer med min kropp eftersom den beter sig som den gör? Igår var jag iaf där och pratade med en läkare om läget och bestämde att jag skulle dit imorse igen för att ta prover.
Ärligt talat var jag ganska nervös för att ta blodprov genom att stickas i armen, sprutor är inte riktigt min grej, men det gick bara bra! (:
6 rör blod fick jag lämna och det gick på ett kick! Blodet forsade i 190, ganska fascinerande haha. Och eftersom jag inte fick äta eller dricka något innan provtagningen handlade jag frukost på finbageriet här i Haga och i skolcafeterian, resultatet ser nu ju ovan (; 

Det känns faktiskt väldigt bra att äntligen vara på väg att få svar på alla konstigheter. Jag som ändå är van att träna och tänker på att äta rätt borde inte få mjölksyra i benen av att cykla 50 meter och ont i huvudet av att gå i trappor? Nej, nu ser jag framåt och hoppas att provsvaren visar något vi kan jobba vidare på!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback