» Minnen i kvadrat

Nu till sist efter mycket funderande och planerande har jag äntligen utökat min fotovägg och satt upp alla bilder jag beställde! (: Både Fatima och Felicia gissade alltså rätt när de gissade att bilderna fanns i de små paketen jag fick hem för ett tag sedan. 

För ca 2 veckor sedan tog jag iaf tag i det och bad pappa hämta hammare och spik och sedan var vi klara på ett kick! Jag, som i vanliga fall är ett stort fan av ordning och reda som ni kanske vet, tycker att det blev riktigt bra med att bilderna sitter så huller om buller. Alla innehåller ändå ett så speciellt minne för mig och det känns bra att kunna överblicka alla samtidigt bara genom att svepa ögonen över dem. Det blir en bra överblick liksom (:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback