» Kavajtankar

På sista tiden har jag fullständigt kärat ner mig i röda kavajer! På rätt person och med rätt utrustning i övrigt är det verkligen supersnyggt (: 

För mig är röda kavajer mest hoppning dock, och det kommer dröja inna jag köper mig en ren hoppkavaj haha, men drömma går ju alltid och jag kanske till och med skulle våga mig på en röd kavaj i dressyren i framtiden? Det skulle definitivt sticka ut lite! (:
Varianten längst ner till höger kanske vore något i så fall? Den kommer från Animo och jag tycker den ser lite längre ut än de andra i modellen. Som sagt, den som lever får se och under tiden får jag väl sukta vidare... (;

GPA och JW Millenium är iaf två personliga favoiter, tycker de är riktigt snygga och stilrena men Spooks kommer inte långt efter. De andra är dock snäppet vassare (; 

- Ögongodis är de hursomhelst! (:

Trackback