» Ge mig torsdag

Ni anar inte hur galet mycket jag längtar till torsdag nu.

Torsdag innebär påsklov 2012 och att tre galet stressiga dagar är över, det kommer bli sååå skönt! Min hjärna jobbar lite på högvarv hela tiden nu med möten som ska springas på och skoluppgifter som ställer till det lite. Det blir småjobbigt skulle jag väll kunna säga... Egentligen får jag ju skylla mig själv...
Dock har jag väldigt tur med att dagarna fram till torsdag är snälla mot mig. Två sovmornar som jag har skippat och en kvar som jag kan göra likadant med och istället gå upp och göra något vettigt. Vi slutar även tidigt mån, tis och tors och i morgon ska jag till vårdcentralen efter lunch så jag missar de två sista lektionerna. Synd (;

Nej, jag ska inte klaga egentligen, sista veckan innan lovet är ju verkligen en kanonvecka med tanke på hur lite jag är i skolan och hur mycket jag har att se fram emot, jag ska bara rycka upp mig lite först! (: 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback