» Frihet ljuva frihet (;

Äntligen har presse lättat och jag har fått mitt liv och min fritid tillbaka! :D Jag kan knappt beskriva känslan när jag lämnade in det där nedrans samhällsarbetet i fredags, galet skööönt ((:

Under dessa dagar har jag trots allt hunnit med en hel del. Förutom skolan då har jag bland annat spenderat två dagar i Söderköping på deras lokala hopptävlingar, träffat Div III-laget under en rolig kväll med middag, pussa på min Prick, firat mammas födelsedag mm. Efter fredag lättade nämligen den största bördan och jag behövde endast plugga geografi under helgen och den lade jag bara en timme på (;

Men nu går jag in i en lugnare period igen och njuter av allt vad det innebär! Och fortsätter det här fina vädret (vilket jag hoppas!!!) känner jag att det snart är dags för en premiär-glass på Halvars, Norrköpings bästa glassbod (:
- Moi et Hillevi efter skolavslutningen förra året, som självklart firades med glass på Halvars! (:
Bilden knyckte jag lite fint från vännen på bilden, SOOOMMAAAR!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback