» En intensiv vecka

Ja då var skolan igång igen, och vad kan vara bättre än att komma till skolan och få beskedet att första lektionen är inställd? Vet inte om jag ska skratta eller gråta haha. Dock gör det mig ingenting konstigt nog, jag blev snarare glad eftersom det innebär att jag kan jobba med samhällen istället för att tråka på spanskan (y) (:

För övrigt går jag in i en ganska intensiv vecka nu. Två stora läxor som ska vara avklarade på fredag, men efter det tar jag helg med dunder och brak och spenderar både lördag och söndag på tävlingsplats, superroligt (((:

Nej ni nu kör vi, två veckors intensiv skola och sedan är det långhelg och då tänker jag hitta på något roligt! Och i eftermiddag ska jag ut till den lilla ponnyn igen, har faktiskt saknat henne lite (`: 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback