» Det är lite mycket nu

Som jag skrev i måndags gick jag in i en sjukt intensiv period nu efter lovet och den kommer hålla i sig fram till måndag. Under denna period har jag hittils lyckat på en panik-attack över matten och spenderat alldeles för mycket tid med näsan i böckerna och framför samhällsinlämningen. Det är också därför uppdateringen inte varit som den brukar. Nog tjatat och klagat men det känns så himla trist att behöva skjuta undan annat som jag hellre vill göra.
Normalt sett brukar jag ju ändå kunna hinna med både skolan och fritiden. Att säga nej till vänner och lämna min fina lilla prick ensam i sin box värker därför i mitt hjärta. Ser verkligen fram emot vår skogstur imorgon!! ♥ Men det är bara att hålla ut och just nu sjunger det inom mig av lycka för att jag äntligen har pluggat klart matten!

Eftersom jag fortfarande har mycket och göra tror jag inte att jag kommer skriva här förrns på måndag tyvärr. Känns lika bra att berätta det för er så slipper jag ha dåligt samvete. I morgon vankas nämligen tävlingsförberedelser och på lördag och söndag tävling i Söderköping. Jag på lördag och Emma på söndag. Detta kommer ni såklart få läsa om i efterhand!
Mellan detta ska jag även hinna med att träffa bästa Div III-laget för att gå ut och äta middag, plugga geografi-prov och om allt vill sig kanske åka ut på äventyr också...

Jag får helt enkelt hoppas att lyckan ler mot mig och att allt går som jag vill. Imorrn är ju trots allt det värsta över.
Därför säger jag på återseende och vi ses på måndag eller tisdag! (:


- Bästaste vännen, imorgon har jag tid för bara dig! ♥

Ps. För er nyfikna kan jag berätta att det inte blev något grimmköp i onsdags, priset var nästan samma som i Stockholm (600 riksdaler) så jag väljer att klicka hem en från internet istället! (:


Vill du ha chansen att få ett par ‘Mountain Horse Jeanie’ ridbyxor med ett värde av hela 1,200 kronor gratis? Var då med i våran tävling där priset är just dom här ridbyxorna! Det tar bara några få minuter att anmäla sig och ha chans att vinna det här.

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-mountainhorse-ridbyxor.html



Kram!

2012-04-22 // 19:55:56
» Mary

SV: Haha, låter bra. Tror tullfolket tycker det är aningens konstigt om resväskan pratar så se till att vara tyst :)

2012-04-22 // 20:28:39

Var med i våran Fototävling på bloggen!



Det ända du behöver göra är att skicka en bild till våran mejl på dig och din favortihäst med namn och bloggadress! MEJL: [email protected]



Ha en bra fortsatt dag :D



Kram, Ponnylfickorna

2012-04-24 // 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback