» Fotografering: Black and white

Efter alldeles för lång längtan och letande har dessa äntligen fått flytta hem till mig! (:

Under påsklovet utnyttjade jag (läs pappa) Stadiums 25årsjubileum och därmed även 25% rabatt på alla varor och köpte mig ett par låga svarta Converse som jag så länge planerat att köpa. Det var som sagt inte helt enkelt att hitta ett par men när vi väl fick tag i dem släppte jag dem inte hihi.
Med tanke på hur mitt gamla par ser ut tror jag att mina nya vänner kan vänta sig en lång framtid tillsammans med mig (:


- Fotograf: Amanda Kennmark
Kamera: Nikon D60
Objektiv: 55-200 mm
(Faktum är att jag hade glömt bort hur mycket jag tycker om att fota i svart-vitt. Det ger bilderna en helt annan känsla och de blir mer uttrycksfulla på något sätt. Helt klart något att ta upp igen!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback