» She expected the world

Hejsan! :)
Verkar som om jag har gjprt det till lite av en rutin att inte blogga något på helgerna, men så kan det bli! ;) Dock är jag extremt nöjd med den här helgen!!
Det var nämligen första helgen som jag inte hade tävling eller skulle med någon annan och behövde gå upp tidigt någon av dagarna sen typ sommarlovet slutade, och det är faktiskt ett tag sedan nu! Galet skönt var det och dessutom hittade jag på en massa roligt att göra :)
Till exempel var jag och mamma på shoppingtur i city i lördags. Riktigt mys var det :) Tittade på saker lite allmänt och inhandlade mig inte ett, utan två! par, höst/vinterskor :D
Måste säga att jag gjorde grymmaste dealen på skorna! Ett par skulle jag få av mamma, så de slapp jag betala, men det andra paret skulle jag betala själv. Och eftersom jag blev medlem i deras kundklubb fick jag först 20% rabatt på 400 :-, och sedan blev det 10% till eftersom klubbkortet var laddat med det :) Fick alltså 30% rabatt vilket gjorde att jag fick skorna för 287:- istf 400:-, glad chey! Det är nästan halva priset liksom :D
Mycket nöjd är jag och nu slipper mina fötter bo i mina gamla småfula men dock sköna, "toffelskor" som Johanna så fint kallade dem ;) (fast du har rätt Johanna!) Roligare att ha sköna och fina skor! Bild kmr :)
Sen fick ett värmeskydd till håret följa med hem också, blev lite inspirerad till att börja pyssla mer med mitt hår när vi hade porträttfotograferingen i skolan i fredags :)

Efter rundan på stan åkte jag upp till HR och lekte lite med Pricken :) Hade tänkt jogga på banan men det blev mest bus och lek av det... fast det kan vi må bra av ibland också :)
Och till sist hade vi världens roligaste Kick-off i stallet på kvällen! :D Massa lekar, mat och staffetter. Och självklart vann bästa Lag 4!! :D

Söndagen blev mest lugn. Sov till 10.15 (som sagt äckligt skönt med sovmorgon!) och sen bakade jag och lillebror kladdkakemuffins med kolatopping. Blev goda :)
Efter det stallet och sen hem och övningsköra, som gick toppenbra! :)

Det är lite vad jag har styrt med, idag slutade vi vid lunch så det fick bli stallet direkt och mysa med pojkarna som blev borstade en timme var, alltid lika underbart :)

Kram Amanda :)


Såhär roligt hade vi på porträttfotograferingen på Foto-A, lätt att blir fin på bild om man kan dölja halva ansiktet dock ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback