» Kiss me till you're drunk

Då inleder vi onsdagens andra håltimme då! ;) Det enda egentliga positiva med håltimmar är att de ibland kan vara rolia, och att man kan använda tiden till att plugga, vilket är vad jag ska göra nu :) Kanske lite tråkigt (eller väldigt tråkigt) men då slipper jag ju göra en stor del av läxorna när jag kommer hem ikväll, och det är så himla skönt så jag offrar hålen utan att tveka! :D

Idag har det ju inte hänt så mycket än så länge, bara varit här i skolan och haft en håltimme till ;) dock blev det inte så mkt plugg då men iaf...
Igår hann jag göra lite mer. Först friskis tillsammans med E direkt efter skolan och för dagen blev det ett tråkigt pulsmedel-pass. Tycker att de pass som är sk PULSmedel inte riktigt håller den standarden de borde pulsmässigt kanske men det är ju en annan femma...Bättre att träna lite än ingenting trots allt :)
Sen stod plugg på schemat, fotoläxa, middag och House ♥ En ganska bra kväll! Lyckades fota några rätt så coola bilder på lillebror som ni kan få se ikväll! :)

Tills dess ska jag slösa ca 3 timmar till på den underbara uppfinningen som kallas skola, och sen ska jag hälsa på mina hestar ett tag :)

Kram Amanda



Dagens braiga! :) men de första 45 sekunderna är bara att hoppa över, totalt meningslösa ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback