» Bilder hit och dit ;)

Hej! :)
Kan börja med att tala om att studiedagen vi hade igår inte blev riktigt som planerat...
Vaknade upp med en mysig förkylning och dessutom ösregnade det så jag och Hillevi kunde inte ha vår photoshoot vi tänkt :/
Fick bli att fixa med bilder istället hemma hos båda av Hollevis föräldrar ;) Skulle egentligen ha hämtat hem ett gäng också men USB:t var fullt och tröga som vi var tänkte vi inte på att vi kunde ha tagit med den externa hårddisken som följde med mellan husen haha.
Åt sen lunch med smarriga potatisbullar och åkte upp till stallet :)  Joggade pricken på banan och gick upp till fågelsjön efter det :) Där blev vi fotade av Hillevi så nu har jag massor fina bilder att hämta! :D
Idag har jag tagit mig igenom skoldagen trots huvud/öronvärk och sen dressyrtränades Zäta för C :) Finis var han idag så nu är jag väldigt taggad inför Norsholm på söndag :D 
Och tillslut flyttades Celloni ut till C's egna gård och då var jag självklart med! :) Duktiga var både mamman och fölisen och jag hoppas verkligen att de kommer trivas där! Men det tror jag, så fint som de har det :)
Dock vet jag inte om det var det bästa för min kropp att hålla igång så mycket idag ;)
Måste ändå säga att baxa ett skåp på ca 8 ton inte är nån höjdare för armarna, fick ett par fina svullna märken! ;D
Hade!
Kram Amanda

snart kan ni vänta er en massa nya bilder iaf :D och förresten har jag märkt en sak, när jag gör radbytei inläggen, alltså trycker på enter, händer det ingenting på macen? Blir det likadant för er som läser på andra datorer eller är det bara min puckodator som inte visar radbyten...?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback