» Schockemöhle

Jag måste slänga in ett inlägg med mitt absoluta favoritmärke när det kommer till schabrak, Schockemöhle! :)
De har så otroligt fina grejjer med bra passform och kvalitét. Ett extra plus är att de är så tjocka och mysiga :)
Dock tycker jag att den "gamla" loggan är himla mycket finare än den "nya". 




Alla dessa har den gamla loggan, den nya ↓
Nej, den äldre modellen ska det vara ;) Just nu har jag dessa två skönheter i min ägo, menom jag känner mig själv rätt så kommer jag nog att samla på mig fler i framtiden hihi :)

Marinblått i hoppmodell                  Silvergrått i dressyrmodell. (fanns ingen bra bild)

Blev ganska mycket bilder i det här inlägget, men det kunde ha blivit många fler! :) Personliga favoriter är helt klart det chokladbruna, kaffe-latte färgen, och de två jag har såklart ;) Men helt ärligt skulle jag kunna ta allihopa! ;)

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback