» Känner mig lite duktig...

... som stannar kvar i skolan och pluggar trots att vi har slutat! Men å andra sidan måste jag det för att kunna utnyttja tiden på bästa sätt. För om jag åker till stallet nu kommer jag ju inte direkt sätta mig och plugga ;)

Dagen har egentligen flutit på ganska bra, trots att tisdagar är veckans absolut mest dryga dag! -.- Svenska, matte, historia och sen geografi. Superkul!

Sen blir det iaf US-möte, när jag är klar med pluggandet ;) ska väl planera massa höstlovsaktiviteter och sådär kan jag tro! Hillevi och jag har dessutom planerat en massa för en ev halloweenövernattning, om det funkar kommer den att bli superbra! :D Och självklart riktigt läskig ;D
Gó-fika blir det också med bullar eftersom det är kanelbullens dag, grattis alla bullar! :) Och stort grattis till morfar också som fyller år idag! :)

Nu måste jag sätta igång med idrottsuppgiften, see ya :)

Kram Amanda





MUMS! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback