» Gravitation is not responsible for people falling in love

Dagen fortsatte i samma stil som den börjat igår, helt perfa! :)
Mumsig potatisgratäng med kött, sås och sallad till middag och sen lite paketöppning hihi ;) Finaste presenterna fick jag dessutom, allt jag hade önskat mig! Och i morgon bär det av till Sharpman med mamma, och kanske mantorp och hööks också när vi ändå håller på :)
Det tråkiga med födelsedagar är bara att de tar slut, men som sagt så blev årets helt totalt bäst! :D

Ikväll ska jag umgås lite med tessan! Var ett tag sedan igen nu så det ska bli kuligt :) Ska försöka hinna förbi stallet en sväng på hemvägen först bara, måste nämligen hämta lite prylar där som behövs på Sharpman i morgon... ;)

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback