» Dreaming is believing

NU tar jag kväll och egentid ett tag! :) Har pluggat ett par timmar nu och det har faktiskt gått helt okej! Geografin är faktiskt rolig när man får jobba med den själv, synd att "Hamster" är så tråkig på lektionerna bara ;)

Tandisbesöket förut blev ju en ganska intressant upplevelse! Började med att jag alrdig blev uppropad i väntrummet, tiden gick men ingen kom. Gick tillslut och frågade och då kom det fram att de inte registrerat min anmälan trots att jag använde deras nya anmälningssystem precis som de sa! -.-'
Fick komma in då iaf men fick vänta ytterligare på att "min" tandläkare skulle komma. Så sammanlagd en halvtimme sent kom hon, känns ju inte så okej enligt mig.
Pratade lite om hur allt skulle gå till iaf och helt plötsligt skulle vi göra den där skåran som jag skrev om förut, bara sådär!
Blev jättenervös och skitskraj eftersom jag räknat med att det skulle göra ont, och då var jag ju inte alla mentalt förberedd för att göra det men typ 1/2 minuts varsel ;)
Men det var inte farligt alls! Bara isade lite. Så nu har jag världens konstigaste skåra på insidan av framtänderna som jag går och slickar på hela tiden hihi ;)
Men det känns ganslka värt det med tanke på hur snart jag får ta bort rälsen, ska bli så braaaaa! :) Fick dessutom se gamla bilder hos tandis på hur tänderna såg ut från början, och fy fan säger jag bara! Vilken skillnad det är! :D

Nu ska jag städa min garderob, för i morgon kommer bästa kusse hit och det innebär b.la en shoppingtur! ;)

Kram och gonatt, Amanda




Slänger in en video med en grym tjej såhär på kvällskvisten, sjukt bra! :)


Sv: Går tyvärr inte att dela på frakten, man skickar i brev och skickar med frimärken så att hon kan skicka tillbaka.

2011-10-06 // 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback