» 13 Oktober, Födelsedag :)

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Amandas födelsedag hurra hurra hurra! :)

Japp, idag är det äntligen den 13/10 och min födelsedag! :D Dagen har varit helt perfekt hittills och jag har bara gjort saker som jag verkligen vill göra:)
Startade dagen med en sovmorgon till tio, sen blev det en löptur och efter det plättar till frukost-lunch, mums! :) Åkte sen upp till stallet där jag pysslade länge med prinsarna och bara njöt ♥ Passade på att klippa hovskäggen så nu är de redo för leran ;)
Lite födelsedagsfika med HEJA också innan jag cyklade hemmåt och åt tårta med mormor, mamma och bror, den var så sjuuukt god! :D

Egentligen tjuvstartade födelsedagen lite igår faktiskt. Skulle ju som sagt möta familjen utanför Friskis efter skolan, men så var det inte!
Istället kommer Hillevi, Johanna och Emma gående och det är dem jag ska möta! :D Galet lurad blev jag kan jag lova! :)
Sen fortsatte kvällen på bästa sätt. Fick välja vilket fik jag ville och så satt vi där (på supermysiga Kuriosa) jättelänge och fikade och pratade om allt, mysigt ♥
Efter det åkte vi och handlade, med en lite speciell inköpslista ;) Tanken var nämligen att jag skulle välja allt som vi skulle äta och sådär! Stod typ "någon kolhydrat, någon protein" osv på inköpslistan, och jag som verkligen hatar att välja saker och att fatta beslut kommer för alltid att hata HEJ-delen av HEJA lite för det där ;), fast ni är bäst ändå! ♥ Fick även välja min egen present hihi :)

Efter handlingen åkte vi hem till Emma där vi åt tills magarna sprack och pratade massor mer :) Såg på 2 hyrfilmer (som jag varit tvungen att välja såklart) - Sex and the City 2 och No strings attached, mycket bra båda två :D
Slutade med att jag kom hem typ 02.30 efter en superdupermegarolig kväll med mina fina påhittiga vänner, kom ihåg att jag älskar er! :D

Nu är det dags för födelsedagsmiddag med familjen! :)

Kram Amanda




Grattis på födelsedagen Amanda! :D

2011-10-13 // 20:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback