» Svar till "Anonym"

Jag skulle gärna skriva mer om vad det är som hänt om det inte vore så att det involverar en viss person.
Förut har jag gjort misstaget att skriva lite väl mycket av mina tankar och fel person råkade då läsa det (oops!!) vill därför inte göra det misstaget igen, som du kanske förstår :)
Samtidigt förstår jag att du blir nyfiken när jag skriver som jag gör, men du får helt enkelt hålla dig ett litet tag till så jag får se hur det hela utvecklar sig.
En fördel skulle vara om du inte kommenterade anonymt, på så sätt skulle jag kanske veta vem du är, och då kunna ta hela storyn med dig i verkligheten om du är någon jag känner så pass väl :)
Hoppas att det här duger som svar sålänge, kan tyvärr inte säga mer. Men tack för omtanken! :)

Kram Amanda



jag vill veta Amanda... blir ju nyfiken, fast ändå inte :(

2011-11-23 // 19:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback