» Sometimes it's hard

Varför tar loven alltid slut? 
Sitter i skolan nu och upptäckte för bara en stund sedan att jag inte ens hade behövt komma hit såhär dags. Vår spanskalärare är nämligen inte här, vilket jag även hade skrivit i kalenderna men missat, så jag hade kunnat vara hemma och slappa nu. Bra start på veckan va?! ;)
Lite positivt är det väl iofs eftersom jag kan plugga till provet vi har på onsdag NU, istället för att göra det hemma. Sparar tid liksom :)

Lovet var iaf superbra! Som vanligt för kort och jag hade velat ha minst en eller två veckor till på mig att bara vara och göra massa roliga saker! Men har ändå hunnit med en massa roligt :)

Det enda som fick mig att gå upp i morse var tanken på att jag och pappa i eftermiddag beger oss till Västervik för en fotokurs på deras gymnasium! :D
Eller, det är bara jag som ska gå, men pappa följer med som skjuts hihi! Middag hos farmor blir det innan också, och för hoppningsvis kommer jag hem lite rikare på kunskap :)

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback