» Skräck-kväll med Tessan

Alltså, ska ni se en läskig film, se INTE The Strangers!! Så sjukt läskig och jobbig att kolla på! 
Fattar inte att jag aldrig lär mig att jag inte klarar av att se skräckfilmer eftersom de innehåller "chockscener" som Tessan lärde mig att det hette ;) Jag klara verkligen inte av när saker och tin bara hoppar fram bakom ett hörn eller så. Masker är inte heller så trevligt...
Och eftersom den här filmen innehöll BÅDA delarna kanske jag inte skulle sett den? ;)



Jag kan nästan lova att man inte törs vara ensam hemma, eller iaf inte öppna dörren när man är ensam, efter att ha sett denna!

Men, det blev inte bara skräckis! Såg på Idol också och blev ledsen när Olle åkte ut :( När ska den där tröga André försvinna?! Förhoppningsvis näste vecka!
Åt mumsig tacopaj och massa godis, och avslutade kvällen med en till film efter en promenad, Adventureland, som inte var det minsta läskig haha :)
Tog några fula bilder också precis innan vi skulle sova, och om jag har tur kanske Tessan kan skicka dem till min hotmail så får ni se hur snigga vi var? :P

Kram Amanda


hotmail please ;)

2011-11-05 // 17:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback