» Kvällen igår...

... blev inte riktigt som planerat.
Skulle egentligen ha pluggat en del men eftersom jag var så sjukt ofokuserad blev typ ingenting gjort. Sen skulle jag ha trampat iväg till friskis också men det blev inte heller av. Dock tog jag en powerwalk på en timme och en gungstund på 45 min med Johanna sitället. Mycket mysigare och roligare än att cykla till friskis ensam i mörkret, träna, cykla hem själv i mörkret! :)

Idag är det då onsdag och vad var det som stod på schemat då? Zäta, träna och haha PLUGA ;)
Pluggningen tänker jag köra stenhårt med i en timme nu och sen tänker jag faktiskt skita i det! Zäta ska troligen få jobba lite markarbete och träningen klaras av med mamma ikväll. Känns ganska bra! :)

Men nu måste jag sätta igång!

Kram Amanda

Kameran fick faktiskt följa med ut igårkväll, kors i taket ;)











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback