» Citat

"Man har alltid tid till det man vill göra"
- Julius Lange
I min kalender står det en massa citat, ett för varje vecka, och många av dem är så himla sanna! Till exempel det ovan ↑.
Jag kan ha massor att göra, typ med skolan, US, eller vad som helst, och ändå bara måsta jag till exempel åka förbi stallet på hemvägen ;)
Det vore så himla mycket bättre om skolan inte fanns, eller om det var skolavslutning i trean imorgon, så jag kunde slippa allt vad skola heter!
Då skulle jag ha hela dagarna fria, och skulle då spendera dem på ett roligt jobb (som involverar hästar, foto och skrivande) eller gärna allt på en gång om det funkar! :)
Sen skulle jag baka massa fina bakverk, vara mer med mina vänner, träna en massa och läsa alla böcker som ligger i lådorna under min säng i väntan på att jag ska hinna med dem.
Men nu är det inte så. Och under tiden får jag väl göra det bästa av saken gissar jag? ;)

- smart filosofkille!


Det där är helt fel!

Det är nu medan du går i skolan som du ska njuta!

När du börjar jobba så finns ändå ingen tid. Det enda positiva med att jobba är att du tjänar pengar!!

Så passa på och njut nu :)

2011-11-30 // 22:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback