» Why is everybody so serious, acting so damn mysterious?

Idag har vi inte vanlig skoldag, vi har "kärleksdag". Vet inte vad det innebär riktigt eftersom min klass är lite leftover och inte har fått något schema för dagen... Vi blir alltid utan sånt ju!
Dock (och inte dick haha ^^) vet jag att Olle från Fråga Olle kommer och att den här dagen är schemabrytande, och det gillas eftersom det betyder ingen spanska! :D :D

I eftermiddag ska jag till tandläkaren och det ser jag faktiskt fram emot. Låter kanske konstigt men har problem med att tråden lägger sig fel när jag haft den länge och då sticker den mig i käken/kinden hela tiden. Och det är ju inte så skönt!
Så den ska bytas plus att de ska göra en jäkla massa olika tester. Blir väl där hela natten! ;)

Hade!
Kram Amanda


Druvan, mitt andra hem! ;P



» Mary

haha Dock hade ju "dick" passat in i den meningen :D

2011-05-02 // 17:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback