» Who said changes were bad? (:

Hejsan! :)

Känns som om bloggningen blir lite enformig just nu, så jag vill ja tips på vad ni vill läsa om! :) Kan vara precis vad som helst, bomba med förslag så ska jag försöka ordna det :P

Tanken är ju att det ska ploppa upp en ny design snart också! Har kommit på massa ideer om hur jagvill ha detmen måste bara få tid att fixa det oxå ;) Ska boka tid med H nån dag när vi kan.

Jag tänker iaf lite såhär om förändringarna:

1. Framförallt vill jag ha en lite mer "snygg" design som är mer välordnad ocg inte så ful färg ;)
2. en fiiiin header ska oxå fixas
3. ska göra bloggen lite hästigare tror jag nog. Men då tänker jag såhär (för er som inte är hästintresserade) att jag ska döpa de inläggen som handlar om hästar till en rubrik som ni lfattarlätt så ni kan hoppa överde inläggen om ni vill :) självklart ska jag inte sluta blogga om annat än hästar! men det är ju de jag håller på med mest! :)

Ja, ungefär så långt har jag väl kommit :) Glöm inte att föreslå vadjag ska skriva om! :)

Hade!

Kram Amanda




skriv om dina andra häst<ar du rider. altså inte dom på hageby med bilder oxå<3

2011-05-15 // 19:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback